среда, 31. октобар 2012.

ne rusite mostove

AKO TE NEKAD SAVJEST POSJETI !!!
od Erna Dervišić

Ako te nekad savjest posjeti, objasni sebi ja odgovor znam, zasto si tog novembra ubio Most ! Hejjj spodobo ljudska zar ti je nesto na zao ucinio taj dobri Starac sto nikad do tad razdvajao nije...vec spajao, sastavljao, zenio, tugovao nikad ne rekavsi nikome ''Ja sam samo tvoj i drugi na mene prava nemaju''...Bio je moj i tvoj i njihov i nas.Sto

ubi Most, sto ga Biba sa pendzera gledase, cekajuci dragoga u onoj staroj ''Cudna jada od Mostara grada''...Most kojim je Pero, pracen Mostarskim kisama hitao u zagrljaj jedne Svetlane da je ljubi do besvjesti...Most kojim predjose Kameni svatovi Mostarski i pod kojim Mujo ledenom vodom Neretve sa svoga tijela sapra tragove strasti jer prevari ga Suljagina Fata i navede ga zbog grijeha da zamandali vrata.Zar nisi mogao pustiti Eminu da s' ceznjom iz svoje basce zaljubljen pogled na kamen mu baca, u kamen gledala a dusa joj ko pamuk mehka jer jedan joj Aleksa stihove pise, zar mor'o si srusit pa sad ni Stari bas ko Emina vise ne dise.Tog dana bio mocan si i jak, zasljepljen mrznjom i mislju sto truje...zivotne skole, ti los si djak, jer ljubav ponovo pod mostom snuje !!! Ako te nekad' savjest posjeti, objasni sebi ja odgovor znam...Mi opet skupa sa Mostom tu smo, a ti bezbel' negdje trunes sasvim sam !!!


Нема коментара:

Постави коментар