уторак, 12. јул 2011.

Poezija za sva vremena- MIKA ANTIC

Krisom cu svima da podmetnem
pomalo svoga srca pod krov.





Pesnik moje mladosti i mladosti mnogih pre mene a nadam se i posle mene...veciti MIKA























































































































































































































































































































3 коментара:

  1. o ja tek sad ovo vidim,,kako si ti ovo divno prikupila...kako je uzivanje sto nam je taj veliki zvezdani Mika ostavio ovakve nadahnute reci i recenice...Mnogo lep post...
    p.s.jako mi se dopala ova septembarska prica o prijateljstvu,al nesto ne moze da se komentarise,smrc

    ОдговориИзбриши